Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines
Author: BOB2
Date: 02-24-2023 - 00:20

Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines
Author: BOB2's favorite terrorist loving sociopathic mentally ill latent repressed pervert troll.....
Date: 02-23-2023 - 17:10

I'ma M'gaga Wrote:
-------------------------------------------------------
> fail.

Your father failed when he didn’t pull out.


Hey look, it's Nancy the mentally diseased sociopathic terrorist loving latent repressed pervert troll on AP doing the clever BOB2 impressions, again....



Subject Written By Date/Time (PST)
  Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines Commenter 02-22-2023 - 11:16
  Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines Alf Doten 02-22-2023 - 11:52
  Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines I'ma Gagg U 02-22-2023 - 22:37
  Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines I'ma M'gaga 02-23-2023 - 01:00
  Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines BOB2 02-23-2023 - 17:10
  Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines I'ma M'gaga 02-23-2023 - 21:29
  Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines I'ma M'gaga 02-24-2023 - 06:10
  Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines I'ma M'gaga 02-24-2023 - 13:40
  Re: Truck crashes involving hazardous chemicals are more frequent, even as train derailments capture headlines BOB2 02-24-2023 - 00:20


Go to: Message ListSearch
Subject: 
Your Name: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********   **     **  **      **  **    **   ******   
 **     **   **   **   **  **  **   **  **   **    **  
 **     **    ** **    **  **  **    ****    **        
 ********      ***     **  **  **     **     **   **** 
 **     **    ** **    **  **  **     **     **    **  
 **     **   **   **   **  **  **     **     **    **  
 ********   **     **   ***  ***      **      ******   
This message board is maintained by:Altamont Press
You can send us an email at altamontpress1@gmail.com